مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-19سياسي

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از 40 هزار روستایی نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: درحال حاضر 40 هزار و 454 خانوار نیازمند تحت حمایت در روستاها، از خدمات کمیته امداد استان اصفهان بهره مند می شوند.

- کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در گفتگو با در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه خانوارهای روستایی تحت حمایت در سرفصل های مختلف از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 40 هزار و 454 خانوار تحت حمایت در روستاهای استان اصفهان سکونت دارند.

  وی با بیان اینکه هم اکنون 64 هزار و 705 خانوار با سرپرستی زنان تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: از این تعداد 17 هزار و 199 خانوار روستایی به سرپرستی زنان تحت حمایت می باشند که برای توانمندسازی آنها برنامه ریزی های هدفمند صورت می گیرد.

    زارع با تاکید بر ارائه خدمات بیمه به زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایری، افزود: طی شش ماهه نخست امسال برای هزار و 709 خانوار سرپرست زن روستایی و عشایر، بالغ بر یک میلیارد و 897 میلیون تومان سهم بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، همچنین به خانوارهای روستایی فاقد مسکن اشاره داشت و گفت: طبق تفاهم نامه بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از ابتدای امسال ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از 40 هزار روستایی نیازمند

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از 40 هزار روستایی نیازمند