مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-01سياسي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه قند بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده (استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در بازدید از کارخانه قند در جمع خبرنگاران گفت: - استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه قند یاسوج بازدید و از روند فعالیت این واحد ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده (استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در بازدید از کارخانه قند در جمع خبرنگاران گفت: این کارخانه نماد صنعت استان است که پس از سال ها تعطیلی در سفر آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه به استان دستور رفع مشکلات و بازگشت کارخانه به چرخه تولید داده شد.

احمدزاده افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسئول بازگشت این کارخانه به خط تولید شد و با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته مشکلات رفع و کارخانه در سفر دور دوم دولت به استان که تیرماه سال جاری بود به چرخه تولید بازگشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: خط اول تولید کارخانه قند یاسوج، از شکر قرمز وارداتی بوده که در حال حاضر کار در حال انجام است و کیفیت شکر تولیدی قابل قبول و مورد تایید استاندارد است.

احمدزاده ادامه داد: خط دوم تولید کارخانه با خرید چغندر قند آغاز می شود که چهار هزار تن چغندر از استان کرمانشاه خریداری و وارد این کارخانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه قند بازدید کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه قند بازدید کرد