مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-02اقتصادي

تهران صدرنشین زمین خواری


طبق آمار از ابتدای سال جاری تا پایان آبان 2908 مورد از اراضی دولتی کشور که به تصرف زمین خواران درآمده رفع تعرض شده که 476 فقره به میزان بیش از 16 درصد در استان فارس رخ داده است.

- طبق آمار از ابتدای سال جاری تا پایان آبان 2908 مورد از اراضی دولتی کشور که به تصرف زمین خواران درآمده رفع تعرض شده که 476 فقره به میزان بیش از 16 درصد در استان فارس رخ داده است.

استان تهران نیز در آبان امسال عنوان بیشترین تعرض به اراضی دولتی را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان فارس در هشت ماهه ابتدای سال جاری به لحاظ تعداد رفع تصرف از اراضی دولتی 16 درصد و از نظر مساحت 17 درصد را به خود اختصاص داده است.

آن طور که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرده در هشت ماهه ابتدای سال جاری 2908 مورد تعرض به مساحت یک هزار و 225 هکتار در کشور رخ داد که با تلاش نیروهای یگان حفاظت این سازمان رفع تعرض شد.

به گفته مالکی بیشترین وقوع تعرض طی سال جاری در استان فارس به میزان 476 فقره و مساحت 210 هکتار بوده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیشترین اجرای احکام به نفع دولت در تصرف اراضی را مربوط به استان های اردبیل با 47 فقره و مرکزی با 36 فقره حکم اعلام کرد.

به گفته مالکی، مساحت اراضی رفع تعرض شده در آبان ماه توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن 278 هکتار بوده و در آبان ماه امسال بیشترین وقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران صدرنشین زمین خواری

تهران صدرنشین زمین خواری