مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:052023-11-30سياسي

انتقاد استاندار نسبت به دفاع ضعیف حقوقی ها از حق دولت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دفاع ضعیف حقوقی ها از حق دولت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید علی احمدزاده در نشست با مسئولان واحدهای بازرسی و حقوقی ادارات کل و سازمان های استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور صالحی مدیرکل بازرسی این استان مسوولان بازرسی استان کهگیلویه بویراحمد برگزار شد گفت: شما نمایندگان حاکمیت هستید از این رو باید در راستای نظارت بر کارها و جلوگیری از تخلفات عمل کنید.

وی گفت: وظیفه حقوقی ها نیز دفاع از حقوق دولت است این مسوول با بیان این که در بخش حقوقی در کل کشور مشکل داریم گفت: بعضی وقت ها حقوقی ها خوب دفاع نمی کنند و دولت متضرر می شود باید بدانید که اگر دفاع نکنید مسوول هستید.

استاندار در ادامه خطاب به مدیرکل بازرسی استان گفت: آن تعداد دستگاهی که در استان بازرسی ندارند باید دفاتر بازرسی آنها برقرار شود اگر بازرسی نباشد مردم به چه کسی باید مراجعه کنند؟.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای جلسه از مسوولان بازرسی و حقوقی دستگاه ها خواست تا مشکلات را بیان کنند و به حرف بیایند و به آنها گفت حرف بزنید تا ما بشنویم که جایگاه شما کجاست؟ آیا مدیران به شما بها می دهند؟ اگر دستگاه ها قدرتمند باشند بخشی از حقوق حاکمیت و مردم را می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار نسبت به دفاع ضعیف حقوقی ها از حق دولت

انتقاد استاندار نسبت به دفاع ضعیف حقوقی ها از حق دولت