مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-23سياسي

جلوه نمایی تفکر بسیجی در دیدار با فرمانده سپاه روانسر


به مناسبت هفته بسیج و به جهت جلوه نمایی اقتدار بسیج و تفکر بسیجی، امام جمعه شهرستان روانسر، فرماندار و مسؤولان شهرستان با فرمانده سپاه شهرستان روانسر سرهنگ محمدحسین کرمی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدحسین کرمی امروز پنج شنبه 2 آذرماه در دیدار با امام جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان روانسر در سپاه ناحیه شهرستان روانسر اظهار کرد: امروز ضرورت نهادینه کردن روح و فرهنگ بسیجی در جامعه و تأکید بر حفظ وحدت، انسجام و همگرایی بیش از پیش احساس می شود.

وی راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کردند و افزود: امروز برای برطرف کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر امنیت خوب و عزت کنونی را مرهون رشادت های جوانان بسیجی و شهدا بیان کرد و گفت: بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست و همه ملت ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

در ادامه فرماندار روانسر با اشاره به رشادت و دلاوری های بسیج در همه ی امور و برنامه ها و بحران ها افزود ما در همه ی برنامه های از خدمات بسیج استفاده کرده ایم و بازوی خدمت به مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه نمایی تفکر بسیجی در دیدار با فرمانده سپاه روانسر

جلوه نمایی تفکر بسیجی در دیدار با فرمانده سپاه روانسر