مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:262023-12-18حوادث

سخنگوی پلیس: بلوچ از سیستانی جدا نمی شود


سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه «بلوچ از سیستانی جدا نمی شود» می گوید شهید براهویی نور چشم ما و خار چشم دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 27 آذرماه 1402 سخنگوی فراجا سردار سعید منتظر المهدی در پی شهادت جانسوز 11 تن از ماموران پلیس در راسکِ سیستان و بلوچستان، طی یادداشتی نوشت: بی گمان امنیت، نعمت نامحسوس خداوند است ؛ و مامور فراجا بودن؛ یعنی فرای جانت ، خون و خانواده ات ، پای امنیت ایستادن.

سردارمنتظرالمهدی در ادامه یادداشت آورده است: وقتی در فراجا تا آخرین قطره خون، پای امنیت سبز شهروندان کشورت می ایستی ، دیگر قومیت معنایی ندارد خواه بلوچ باشی یا سیستانی، ترک باشی یا لر، لک باشی یا عرب، کرد باشی یا فارس.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس در ابتدای یادداشت با اشاره به کوشش بسیاری که صورت گرفته و می گیرد تا سیستانی ها و بلوچستانی ها از هم جدا و دو مفهوم و ملت جداگانه شوند، تاکید می کند همه مردم ِ این استان ِ پهناور، اثبات کرده اند که در کالبد میهن، یک مفهومِ واحد هستند و می مانند.

علی رغم تلاش های گسترده ای که در چهار دهه گذشته مبنی بر جدایی مردم از مردم صورت گرفت؛ باز هم آحاد ملت ایران دل در گروِ مام ِ بزرگ ِ میهن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی پلیس: بلوچ از سیستانی جدا نمی شود

سخنگوی پلیس: بلوچ از سیستانی جدا نمی شود