مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-11اجتماعي

شناسایی و کشف 449 تخلف اضافه تناژ در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی هشت ماه سال جاری 449 تخلف شناسایی و اعمال قانون شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی هشت ماه سال جاری 449 تخلف شناسایی و اعمال قانون شده است.

شهاب الدین نوایی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به اهمیت نقش بار حمل شده بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه در کاهش ایمنی تردد، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با رویکرد شناسایی و برخورد با این موارد که آسیب بیشتری بر بستر و ابنیه فنی راه وارد می کند، از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

نوایی در ادامه افزود: تمام بارهای عبوری در سطح راه های کشور باید از نظر وزن و ابعاد بر اساس مقررات حمل و نقل بار باشند و ناوگان دارای بارهایی با حجم و وزن آن خارج از استانداردهای لازم، ملزم به دریافت پروانه عبور از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند.

وی اضافه کرد: طرح مذکور در قالب گشت های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا، در کلیه مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف 449 تخلف اضافه تناژ در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان

شناسایی و کشف 449 تخلف اضافه تناژ در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان