مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-27دانش

5 نکته مهم برای داوطلبان آزمون پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان


با آغاز مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان، شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در این دوره ها اعلام شد.

- با آغاز مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان، شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در این دوره ها اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول)، نوع آزمون خود را فقط متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم انتخاب می کنند، در صورت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو - معلم حق انتخاب رشته در رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1403 را نخواهند داشت.

همچنین داوطلبانی که در زمان ثبت نام، نوع آزمون خود را متقاضی شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم انتخاب می نمایند، در صورت قبولی نهایی در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم حق انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1403 را ندارند.

نتیجه نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال 1403 قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری اعلام خواهد شد و به قبول شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم، کارنامه ملاک عمل برای انتخاب رشته در آزمون سراسری داده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته مهم برای داوطلبان آزمون پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان

5 نکته مهم برای داوطلبان آزمون پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان