مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-29سياسي

گوش به فرمان ولایت ضربه نهایی را به قلب اسراییل وارد می زند


ضربه نهایی به رژیم صهیونیستی این است که گوش به فرمان ولایت و پیرو خط ایشان باشیم و ضربه نهایی را به قلب اسراییل وارد کنیم تا از صحنه روزگار محو شود.

- همسر شهید محسن خزایی بیان کرد: ضربه نهایی به رژیم صهیونیستی این است که گوش به فرمان ولایت و پیرو خط ایشان باشیم و ضربه نهایی را به قلب اسراییل وارد کنیم تا از صحنه روزگار محو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مریم رخشانی همسر شهید محسن خزایی در گفتگو با برنامه در امتداد شقایق شبکه رادیو مقاومت بیان کرد: آرزوی قلبی بنده این بود که در کنار ایشان باشم و به جهان اسلام خدمت کنم و خیلی دوست داشتم که ایشان را در کار خبرنگاری جنگ همراهی کنم لذا شرایط را برای آقا محسن فراهم می کردم تا دغدغه ای نداشته باشند و به هدفی که در ذهن دارند برسند.

وی افزود: آقا محسن از همان ابتدای زندگی این آرزو را داشتند که توفیق شهادت نصیبشان شود و خادم اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) باشند.

همسر شهید محسن خزایی گفت: وقتی آقا محسن توفیق خدمت در سوریه را پیدا کردند و خادم حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیها) شدند قرار شد ما هم با ایشان همراه شویم و بعد از اینکه درس بچه ها به اتمام رسید ما در سوریه حضور پیدا کردیم اما جنگ آغاز شد و بعد از یک هفته درگیری شدیدی در منطقه زینبیه صورت گرفت و محاربین به سمت دفتر نهاد رهبری حمله کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش به فرمان ولایت ضربه نهایی را به قلب اسراییل وارد می زند

گوش به فرمان ولایت ضربه نهایی را به قلب اسراییل وارد می زند