مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-10پزشكي

اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در شهرستان مرزی آستارا


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا از اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در این شهرستان خبر داد و گفت: خانوارهای هدف بر اساس شاخص های تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مشمول طرح قرار گرفته اند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا از اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در این شهرستان خبر داد و گفت: خانوارهای هدف بر اساس شاخص های تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مشمول طرح قرار گرفته اند.

شهلا قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اجرای برنامه حمایت تغذیه ای از کودکان 5 تا 59 ماهه، اظهار کرد: در طرح حمایت از بهبود تغذیه کودکان، کلیه کودکانی که نیازمند حمایت تغذیه ای بوده و شرایط استفاده از این طرح را داشته باشند تحت پوشش برنامه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تعداد 18 کودک دارای سوءتغذیه شناسایی شده در خانوارهای دهک های یک تا پنج از طرح حمایت از بهبود تغذیه کودکان در شهرستان آستارا بهره مند می شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا گفت: این خانوارها براساس شاخص های تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مشمول طرح قرار گرفته اند که مبلغ 10 میلیون ریال به منظور خرید اقلام سبد غذایی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت با کد ملی سرپرست خانوار در کارت یارانه آنان شارژ می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در شهرستان مرزی آستارا

اجرای طرح ملی رفع سوءتغذیه کودکان در شهرستان مرزی آستارا