مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-05فرهنگي

حمایت شهرداری از تولید محصولات فرهنگی برای افراد دارای معلولیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب در دومین دوره جشنواره ملی کاما (کتاب افراد دارای معلولیت) که در مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد با اشاره به اینکه با فقر اندیشه و فقدان عقلانیت رو به رو هستیم، - مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در رویکرد جدید فرهنگ و اجتماعی خود و در راستای زیست پذیرکردن شهر برای همه افراد جامعه از مولفان دارای معلولیت و نیز مولفانی که در حوزه تولید محصولات فرهنگی برای افراد دارای معلولیت اقدام می کنند حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب در دومین دوره جشنواره ملی کاما (کتاب افراد دارای معلولیت) که در مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد با اشاره به اینکه با فقر اندیشه و فقدان عقلانیت رو به رو هستیم، بیان داشت: کتاب دریچه و رسانه ای است که ما را به دنیای عقل و اندیشه ناب وارد می کند.

از این رو حمایت از نویسندگان و مولفان کتاب خصوصا کتاب های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت یکی از رویکرد های مدیریت شهری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: وسعت وجودی انسان به اندازه اندیشه آن است و کتاب دریچه ای است که ما را به بزرگی می رساند و وسعت وجودی به ما می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری از تولید محصولات فرهنگی برای افراد دارای معلولیت

حمایت شهرداری از تولید محصولات فرهنگی برای افراد دارای معلولیت