مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-09سياسي

تلاش برای تامین آب شرب و کشاورزی از طریق انتقال آب از تهلاب و ابرپروژه انتقال آب


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: برای تامین آب شرب و کشاورزی سیستان راه هایی را با سرعت و شدت پیگیر هستیم و حفر چاهک ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و روز دانشجو که در محل دانشگاه زابل برگزار شد، افزود: عدم تمرکز نخبگانی اجتماعی در سیستان و بلوچستان باید مطالبه شود زیرا هر جا مسائل قومی و مذهبی در استان پررنگ شده ما عقب ماندیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دانشجویان و اساتید دانشگاه زابل از جمله ظرفیت های منطقه هستند که باید به عنوان مشاور در پروژه های مختلف از وجود آنها استفاده شود.

شریفی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان گردنه های بسیاری سختی را پشت سرگذاشته است، تصریح کرد: از ابتدای دهه 80، استان درگیر جریان های ضد تروریسم گروهک های تروریستی شد و این شرایط باعث شد؛ تا گسل های قومی و مذهبی در سیستان وبلوچستان تحریک شود.

وی ادامه داد: ابتدای دهه 90 با تفکر تکفیری درگیر شدیم که با بصیرت لایه های اجتماعی از آن عبور کردیم که برخی تکانه های آن هنوز دیده می شود که با تدبیر از آن هم عبور می کنیم.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به پیگیری حق آبه هیرمند گفت: عقب ماندگی های زیادی در حق آبه هیرمند وجود دارد که باید آن را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تامین آب شرب و کشاورزی از طریق انتقال آب از تهلاب و ابرپروژه انتقال آب

تلاش برای تامین آب شرب و کشاورزی از طریق انتقال آب از تهلاب و ابرپروژه انتقال آب