مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-26سياسي

رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در غزه شکست خورد


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای دلیجان گفت: ارتش رژیم صهیونیستی از نظر عملیاتی شکست خورده و با مجموعه ای از مشکلات در نوار غزه مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محمدرضا عسگری صبح امروز در یادواره شهدای محله چهارده معصوم دلیجان با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی از نظر عملیاتی شکست خورده است، اظهار کرد: امروز رژیم کودک کشی صهیونیستی با مجموعه ای از مشکلات در نوار غزه مواجه است و این اولین بار نیست که این رژیم اینگونه مفتضحانه تن به شکست می دهد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون 4 مرتبه با حماس وارد جنگ شده است و همه تلاش هایش برای توقف حملات موشکی از سوی حماس شکست خورده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با شعار نابودی حماس وارد عملیات نظامی در غزه شد، ادامه داد: امروز اسراییل نه تنها نتوانسته حماس را نابود کند بلکه اکنون با محکومیت بین المللی مواجه شده است، حماس ثابت کرد که همچنان قدرتمند بوده و کنترل نوار غزه را به دست دارد و رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

علاوه بر حمایت تمام قد غربی ها از رژیم صهیونیستی برای تداوم و تشدید کشتار و جنایت در نوار غزه، حمایت های غرب در حمایت تسلیحاتی، لجستیکی، نظامی، دفاعی و امنیتی لحظه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در غزه شکست خورد

رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در غزه شکست خورد