مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-01ورزشي

نمایندگان مجلس مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند


نمایندگان مجلس باید مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند و باید کاربلد و کارآمد باشند و برای مشکلات موجود جامعه راه حل قانونی ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: روز یکشنبه 12 آذر روز جهانی معلولین را گرامی می داریم و صبر و تحمل معلولان محترم شهرستان دماوند را می ستاییم و به آنها به خاطر امیدواری به زندگی آفرین می گوییم.

وی افزود: معلولان نیاز به آموزش، بهداشت، امکانات معیشتی، اشتغال و مشارکت در فعالیت های اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی دارند؛ معلولان عزیز از نظر رفاهی نیاز مساعدت دارند، آنان نیاز به امکانات مناسب ورزشی دارند؛ مناسب سازی معابر و ادارات برای تردد معلولان وظیفه شهرداری ها و دهیاری ها است که در بودجه سالانه خود باید به آن توجه کنند.

امام جمعه دماوند گفت: معلولان بزرگوار ما باید مورد احترام قرار گیرند نه ترحم، فرهنگ یاری رساندن به معلولان باید عمومی و فراگیر شود؛ بر اساس قانون، دولت موظف است سه درصد از اشتغال را به معلولان اختصاص دهد، اما متاسفانه به این قانون به درستی عمل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند

نمایندگان مجلس مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند