مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-06سياسي

رییس ستاد انتخابات: امکانات حوزه های انتخابیه بروز رسانی شود


رییس ستاد انتخابات کشور در جمع فرمانداران اجرا و مشارکت را دو موضوع مهم و اساسی در امر برگزاری انتخابات امسال خواند و گفت: تمامی امکانات مورد نیاز برای هر حوزه انتخابیه و شعب اخذ رای بروز رسانی شود تا رای گیری با سهولت انجام گیرد.

- رییس ستاد انتخابات کشور در جمع فرمانداران "اجرا" و "مشارکت" را دو موضوع مهم و اساسی در امر برگزاری انتخابات امسال خواند و گفت: تمامی امکانات مورد نیاز برای هر حوزه انتخابیه و شعب اخذ رای بروز رسانی شود تا رای گیری با سهولت انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ، آموزش سومین گروه از فرمانداران و دبیران و روسای کمیته های آموزش و پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد های انتخابات استان ها صبح چهارشنبه در سالن الغدیر وزارت کشور آغاز شد.

محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور در شروع این جلسه با تاکید براینکه وزارت کشور موظف است همه توان و جهت گیری را در امر برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری متمرکز کند، گفت: تلاش دشمن در عرصه های نرم افزاری و سخت افزاری وعملیات روانی در راستای ایجاد یاس و ناامیدی، پیچیده تر و گسترده تر شده است، اما مردم همواره با هوشمندی توطئه هایشان را نقش بر آب ساخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات: امکانات حوزه های انتخابیه بروز رسانی شود

رییس ستاد انتخابات: امکانات حوزه های انتخابیه بروز رسانی شود