مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-20دانش

پژوهشگران جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شدند


به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و همزمان با «پویش سعید ایران»، پژوهشگران جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شدند.

- ایسنا/اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و همزمان با پویش سعید ایران ، پژوهشگران جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شدند.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، 28 آذر در نشست صمیمی با جهادگران معاونت پژوهش و فناوری واحد اردبیل، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با اشاره به رسالت های جهاددانشگاهی، کاربست علم و فناوری را مهمترین و اصلی ترین رسالت جهاددانشگاهی عنوان کرد.

وی پژوهش های کاربردی، توسعه ای و بنیادی را سه شیوه مهم پژوهش عنوان کرد و گفت: پژوهش کاربردی با رویکرد حل مسئله است و پژوهش های توسعه ای بیشتر در واحدهای صنعتی و غیر صنعتی کاربرد دارد و واحدهای تحقیق و توسعه در این زمینه فعال هستند و در تحقیقات بنیادی به بدنه یک رشته علمی، مفاهیم و دانشی نو اضافه می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با تشریح پژوهش بنیادی ادامه داد: جهاددانشگاهی در هر سه مورد پژوهش یادشده کارنامه قابل قبولی دارد و بویژه در حوزه سلامت، درمان و پزشکی حرفی برای گفتن دارد و ویژگی مهم این نهادانقلابی آن است که توانسته است تحقیقات بینادی را کاربردی نماید و امروز تاثیر آن در زندگی مردم قابل مشاهده است و اثرگذاری لازم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شدند

پژوهشگران جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شدند