مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-01پزشكي

واکنش وزارت بهداشت به فوت نوزاد 6 ماهه


مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ این نوزاد 6 ماهه رسیدگی می کند و ویدیو های ضبط شده بیمارستان هم در حال بررسی است.

- به گزارش خبرگزاری فارس،  علیرضا رحیم نیا مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: علت اصلی مرگ نوزاد 6 ماهه را پزشکی قانونی اعلام خواهد کرد و در صورتی که قصوری رخ داده باشد، قطعا برخورد خواهد شد.

وی دامه داد: نوزاد در بازه زمانی کمتر از یک ساعت پس از مراجعه به بیمارستان فوت کرده است، باید توجه داشت؛ این نوزاد دچار خونریزی ریوی شده که در نوزادان کشنده است.

رحیم نیا گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ این نوزاد 6 ماهه رسیدگی می کند و ویدیو های ضبط شده بیمارستان هم در حال بررسی است.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: شماری از کارکنان بیمارستان در محوطه تجمع کرده بودند، اما کادر اورژانس جزو این تجمع نبودند و در حال رسیدگی به کودکان در بخش اورژانس بودند.

رحیم نیا تصریح کرد: در صورتی که قصوری رخ داده باشد؛ از تعلیق موقت تا اخراج در انتظار مقصران خواهد خواهد بود، همچنین مقصران به مراجع قضایی معرفی و به پرونده آن ها رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به فوت نوزاد 6 ماهه

واکنش وزارت بهداشت به فوت نوزاد 6 ماهه