مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25ورزشي

نتایج خوب باعث آشتی هواداران با ذوب آهن خواهد شد


امیدوارم با کسب نتایج خوب، هواداران با تیم آشتی کنند، ذوب آهن هواداران با تعصب و خوبی دارد که می توانند یار دوازدهم تیم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، عصر امروز(شنبه 4 آذر) از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

محمد صلصالی، کاپیتان اسبق ذوب آهن و پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص شرایط سبزپوشان اظهار داشت: تا الان وضعیت خیلی خوب بوده است، نسبت به چند سال اخیر نتایج بهتری کسب شده و امیدوارم شرایط به این شکل ادامه داشته باشد و بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند.

وی افزود: یکی از مهم ترین بازی های لیگ را در پیش داریم، تیم های اول و سوم لیگ به مصاف هم می روند و امیدوارم ذوب آهن 3 امتیاز بازی را به دست بیاورد.

صلصالی تصریح کرد: خیلی زود است که بخواهیم در مورد بازگشت ذوب آهن به دوران طلایی خود صحبت کنیم، فعلا امیدواریم این نتایج و این روند ادامه داشته باشد، تیم باید ثبات داشته باشد، این که یک سال خوب و یک سال بد باشد، فایده ندارد.

کاپیتان اسبق ذوب آهن در رابطه با تقابل این تیم با استقلال گفت: هر دو تیم از نظر فوتبالی کیفیت خوبی را به نمایش می گذارند، به شخصه سبک فوتبالی ذوب آهن را می پسندم، بر خلاف چند سال گذشته فوتبال دفاعی به نمایش نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج خوب باعث آشتی هواداران با ذوب آهن خواهد شد

نتایج خوب باعث آشتی هواداران با ذوب آهن خواهد شد