مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-18اجتماعي

برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان طی 24ساعت گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محور های مواصلاتی طی 24 ساعته گذشته خبر داد.

وی اظهار داشت: پیرو بارندگی ها در شبانه روز گذشته با برف روبی بیش از 250 کیلومتر از راههای مواصلاتی استان توسط 40 نفر از نیروهای راهداری شاهد تردد روان در کلیه محور ها بودیم.

دست نشان با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان های ماکو، قره ضیاالدین، شوط، آواجیخ، چالدران، خوی و مسیر پایانه های مرزی رازی و سرو گفت: با توجه به بارش سنگین برف و با تلاش راهداران استان با استفاده از 20 دستگاه ماشین آلات راهداری و نزدیک به 90 تن شن و ماسه مصرفی،  هیچ انسدادی در محورهای مواصلاتی طی 24 ساعت گذشته اعلام نشده وهم اکنون جوی آرام در این محور ها حاکم است.

وی خاطر نشان کرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

دست نشان یاد آور شد: در زمان بارش برف هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی