مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-26اجتماعي

عملیات اطفا در 25 هکتار از اراضی جنگلی گیلان ادامه دارد


سرپرست مدیریت بحران گیلان از انجام عملیات اطفای حریق در سطح 25 هکتار از اراضی جنگلی استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم تا ظهر فردا ادامه دارد.

- ایسنا/گیلان سرپرست مدیریت بحران گیلان از انجام عملیات اطفای حریق در سطح 25 هکتار از اراضی جنگلی استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم تا ظهر فردا ادامه دارد.

محمدرضا حق بین دقایقی پیش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد گرم شدید در ارتفاعات و دامنه های استان گیلان، اظهار کرد: طی 48 ساعت اخیر اقدام به اطفای حریق در سطح 30 هکتار از اراضی جنکلی کردیم.

وی با بیان اینکه حریق در اراضی جنگلی رودبار و سیاهکل و لنگرود و ماسال اطفا شده است، افزود: هم اکنون عملیات مهار و اطفای آتش در سطح اراضی جنگلی شهرستان های فومن و آستارا و شفت و لاهیجان و تالش ادامه دارد.

سرپرست مدیریت بحران گیلان از انجام عملیات اطفای حریق در سطح 25 هکتار از اراضی جنگلی استان خبر داد و عنوان کرد: عمده این آتش سوزی ها سطحی بوده و شاخ و برگ و علوفه های خشک کف جنگل در حال سوختن است.

حق بین، از آمادگی استان برای استفاده از بالگرد جهت اطفای حریق خبر داد و گفت: حریق در کف جنگل است و فعلا نیازی به اطفای هوایی نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از 150 نفر از نیروهای یگان حفاظت و امدادی و آتش نشانی و مردمی در حال اطفای حریق شهرستان شفت هستند، خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اطفا در 25 هکتار از اراضی جنگلی گیلان ادامه دارد

عملیات اطفا در 25 هکتار از اراضی جنگلی گیلان ادامه دارد