مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-28سياسي

نقش مادرانه فاطمه زهرا سلام الله علیها تجلی عشق و ایمان الهی است


سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این که حضرت زهرا مادر شهادت، رسالت، حقیقت، دیانت و ولایت است، گفت: زهرای مرضیه (س) به منزله مادری است که همه وجودش را برای حفظ شخصیت رسول الله (ص) و ولایت به کار می بندد و در وادی هدایت امت اسلام بی تابی می کند.

- ایسنا/قم سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این که حضرت زهرا مادر شهادت، رسالت، حقیقت، دیانت و ولایت است، گفت: زهرای مرضیه (س) به منزله مادری است که همه وجودش را برای حفظ شخصیت رسول الله (ص) و ولایت به کار می بندد و در وادی هدایت امت اسلام بی تابی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، شب گذشته، ششم آذرماه در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، حضرت صدیقه طاهره(س) را حجت بالغه الهی دانست و اظهار کرد: اقوال، افعال و تقریر حضرت زهرا(س) همانند رسول الله(ص) و ائمه اطهار(ع) برای همگان حجت است؛ حضرت زهرا(س) تحقق عینی وحی الهی، همه قرآن کریم و جلوه کامل خداست.

وی افزود: همان گونه که قرآن تجلی اعظم است، حضرت زهرا(س) نیز آیت الکبری و عظما و نیز مظهر تام است که اسماء جمال و جلال الهی در وجودش نهفته است؛ لذا شناخت حضرت فاطمه(س)، شناخت دین است و شناخت دین بر همگان واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مادرانه فاطمه زهرا سلام الله علیها تجلی عشق و ایمان الهی است

نقش مادرانه فاطمه زهرا سلام الله علیها تجلی عشق و ایمان الهی است