مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-20اقتصادي

18 رشته قنات در فامنین مرمت می شود


مدیر جهاد کشاورزی فامنین از بازسازی و مرمت 18 رشته قنات در شهرستان با اعتبار 60 هزار میلیون ریالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، منصور خزایی صبح امروز در کارگروه لایروبی قنوات در محل سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به 80 رشته قنات شهرستان فامنین اظهار کرد: در سال جاری پنج رشته قنات با اعتبار 20 هزار میلیون ریال در روستاهای طمه چی، قلعه جوق، دهلق، زاغلیجه و کله سر بازسازی و نوسازی شده است.

  وی در ادامه افزود: اعتباری نیز به منظور بازسازی 13 رشته قنات در روستاهای قزلحصار، دهلق، آجرلو، باباحصاری، کنیزان، صادقلو، گل خندان، معدن کوه، قلقل آباد، صیدآباد، قشلاق و قموشانه به مبلغ 40 هزار میلیون ریال به شهرستان اختصاص یافته است.

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: این اقدام با مشارکت پیمانکاران و به کارگیری نیروهای بومی در روستاها در حال انجام است.

  وی با تاکید بر اینکه لیست همه قنواتی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند با اولویت بندی و مطالعه اولیه آماده شده است تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر تامین اعتبار مورد نیاز هستیم تا نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام شود.

   خزایی در ادامه به احداث کانال آبرسانی در چهار روستای شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: احداث کانال آبرسانی با اعتبار 8 هزار میلیون ریال در چهار روستای مبارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 رشته قنات در فامنین مرمت می شود

18 رشته قنات در فامنین مرمت می شود