مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28بين الملل

سند جامع 25 ساله ایران و چین فرصت مناسبی برای تعمیق همکاری های دو کشور است


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین گفت: سند جامع 25 ساله ایران و چین نوع و عمق روابط ایران و چین را مشخص کرده و فرصت مناسبی برای تعمیق همکاری های دو کشور است.

- امیرآبادی فراهانی در دیدار با رییس انجمن دوستی چین با کشورهای جهان: سند جامع 25 ساله ایران و چین فرصت مناسبی برای تعمیق همکاری های دو کشور است رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین گفت: سند جامع 25 ساله ایران و چین نوع و عمق روابط ایران و چین را مشخص کرده و فرصت مناسبی برای تعمیق همکاری های دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یانگ وانمینگ، رییس انجمن دوستی چین با کشورهای جهان که در رأس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با مقامات کشورمان با احمد امیرآبادی فراهانی رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و چین دیدار و گفت وگو کرد.

امیرآبادی فراهانی در ابتدای این دیدار ضمن دیرینه و مستحکم دانستن رابطه دو کشور ایران و چین، به سفر رییس جمهور به پکن که تبلور مشارکت جامع و راهبردی و موید اراده مقامات عالی دو کشور برای تقویت روابط همه جانبه ایران و چین است، اشاره و بر ضرورت همکاری نزدیک برای ارتقا روابط همه جانبه بویژه اقتصادی تاکید کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت جامع راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع 25 ساله ایران و چین فرصت مناسبی برای تعمیق همکاری های دو کشور است

سند جامع 25 ساله ایران و چین فرصت مناسبی برای تعمیق همکاری های دو کشور است