مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-28حوادث

مانور «دفاع از مقر» در تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد


چهارمین مانور «دفاع از مقر» با هدف آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی در تأسیسات آب با مشارکت برخی از دستگاه های امدادی، خدمات رسان و انتظامی همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.

- ایسنا/قم چهارمین مانور دفاع از مقر با هدف آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی در تأسیسات آب با مشارکت برخی از دستگاه های امدادی، خدمات رسان و انتظامی همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، چهارمین مانور دفاع از مقر به همت دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان و با همکاری واحدهای مختلف آبفا و مشارکت سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، پلیس راهور، اداره کل مدیریت بحران استان در یکی از تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این مانور گفت: مانور دفاع از مقر به منظور هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در راستای مواجه با حوادث و بحران ها، پایش،کنترل و ارزیابی مجموعه های مختلف در مواجه با بحران، تأمین امکانات مورد نیاز برای اجرای برنامه های این چنینی و آمادگی مقابله با شرایط اضطراری برگزار می شود.

مهندس حسن بختیاری هدف از برگزاری این مانور را افزایش هوشیاری نگهبانان و افزایش آمادگی آنان در مواجهه با شرایط اضطراری، رصد کارایی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور «دفاع از مقر» در تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد

مانور «دفاع از مقر» در تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد