مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 01:452023-12-05بين الملل

حماس اتهام زنی جدید رییس جمهور آمریکا را محکوم کرد


حماس اتهام زنی جدید رییس جمهور آمریکا را محکوم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بامداد چهارشنبه طی بیانیه ای ادعاهای بی اساس جو بایدن رییس جمهور آمریکا علیه فلسطینی ها مبنی بر ارتکاب خشونت جنسی در روز هفتم اکتبر را سقوط اخلاقی جدید برای بایدن خواند.

حماس در این بیانیه تاکید کرد تکرار این دروغ آشکار صهیونیست ها این بار از زبان بایدن، با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت جنگی، نسل کشی و پاکسازی قومی اشغالگران علیه فلسطینی ها و گمراه کردن افکار عمومی است که شاهد رفتار انسانی و خوب رزمندگان مقاومت با اسرای صهیونیست بودند.

این بیانیه می افزاید: ما از رسانه ها می خواهیم مراقب دروغگویی جدید صهیونیست ها باشند، همانطور که دروغ ها و ادعاهای دیگر آنها مثل بریدن سر کودکان اسراییلی یا استفاده نظامی از بیمارستان الشفاء افشا شد .

حماس توضیح داد: ما همراهی بایدن با اتهامات صهیونیستی را که تلاش می کند به دروغ به رزمندگان قهرمان ما ارتکاب خشونت جنسی و تجاوز جنسی در جریان نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر نسبت دهد، به شدت محکوم می کنیم و آن را یک سقوط اخلاقی جدید برای رییس جمهور آمریکا می دانیم که از حداقل سطح عینیت برخوردار است و اتهامات توخالی و افراطی را تکرار می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس اتهام زنی جدید رییس جمهور آمریکا را محکوم کرد

حماس اتهام زنی جدید رییس جمهور آمریکا را محکوم کرد