مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-28سياسي

ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب از منظر رییس دانشگاه شهید بهشتی


رییس دانشگاه شهید بهشتی دانشجوی تراز انقلاب را دانشجویی دانست که تمام مسائل مربوط به انقلاب، کشور و مردم برایش مهم باشد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجو باید پرسشگر، جریان ساز، گفتمان ساز و تحول خواه باشد و در این مسیر قضاوت های صحیح داشته باشد، دانشجوی تراز اسلام و انقلاب به زندگی مبتنی بر ارزش های اسلامی و انتخاب هدف متعالی تمرکز دارد و از خلط مفهوم و مصداق پرهیز می کند و اسلام را با مسلمانی های ضعیف خلط نمی کند، دانشجو، نیروی فهیم جامعه است و باید بانشاط و باانگیزه و با تلاش­ های نوآورانه ­ای برای حل مشکلات کشور  گام بردارد؛ در آستانه روز دانشجو از رییس دانشگاه شهید بهشتی درباره ویژگی دانشجوی تراز اسلام و انقلاب اسلامی سؤال کردیم.

سیدمحمود آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره ویژگی های دانشگاه تراز انقلاب گفت: دانشجویان تراز انقلاب باید ویژگی های رزمنده ای را داشته باشند که در حال جنگیدن در خط مقدم هستند؛ یعنی در عین حالی که دقت کامل دارند تا هیچ خطری برای نظام و سیستم نداشته باشند باید کارشان را هم به نحو احسن انجام دهند.

* نمی توانم بپذیرم دانشجوی تراز انقلاب مجری قانون و معلم اخلاق نباشد وی افزود: من نمی توانم بپذیریم دانشجوی تراز انقلاب شاگرد اول نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب از منظر رییس دانشگاه شهید بهشتی

ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب از منظر رییس دانشگاه شهید بهشتی