مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-11سياسي

پرندگان خارزار و برندگان کارزار اخلاق


در ماجرای اخیری که درباره یکی از مسئولان مطرح شد و خوشبختانه به شدت تکذیب و اعلام شد از کسانی که افترا زده اند حتماً شکایت خواهد شد و تهمت زنندگان هم فوراً سکوت کردند.

- فارس پلاس؛ تقی دژاکام در یادداشتی نوشت: در ماجرای قتل همسر موقت یا دوم یکی از شهرداران قبلی و مدیران دولت حسن روحانی، تقریباً همه نیرو های انقلابی و متدین با هوشمندی مثال زدنی، به همسر موقت یا دوم داشتن فرد مزبور ورودی نکردند و اعتراضشان اولاً به کشته شدن آن خانم و ثانیاً سکوت حیرت انگیز مدعیان حقوق زنان و فمینیست ها و اصلاح طلبان در این ماجرا بود که در آن زنی با پنج گلوله کشته شده بود.

بگذریم از ادعای پوچ و بدون سند فردی که در همه این سال ها هر روز درِ دکان یک نامزد و رییس جمهور وقت (از هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی) حاضر شده و تلاش فراوانی داشته و دارد تا از آنجا به نرخ روز ارتزاق کند! بگذریم.

این یعنی اولاً مسائل شخصی و خصوصی افراد نه به ما و نه به هیچ کس دیگری مربوط نیست و کسی حق دخالت در آن حیطه را ندارد و در ثانی برخلاف ادعا ها و شعار ها و کف به دهان آوردن ها، این ماییم که مدعی اصلی حقوق بشر و حقوق زنان هستیم نه آنان! این رفتار اخلاقی و ارزشی متدینان انقلابی پیش از این هم سابقه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان خارزار و برندگان کارزار اخلاق

پرندگان خارزار و برندگان کارزار اخلاق