مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-18بين الملل

بازگشت ترامپ به کاخ سفید ؟ / 4 دلیل برای احتمال پیروزی


در فاصله 11 ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری 2024، دونالد ترامپ از چنان بخت بالایی برای بازگشت به کاخ سفید برخوردار است که هرگز در سال 2020 بعد از شکست و پایان تک دوره ریاست جمهوری از آن بهره مند نبود.

- دونالد ترامپ با وجود تمامی حواشی و پرونده هایش، همچنان بخت قابل توجهی برای بازگشت به قدرت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، رییس جمهور سابق آمریکا دو بار استیضاح شد و پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020  تلاش کرد تا جلوی انتقال مسالمت آمیز قدرت به رییس جمهوری بعدی را بگیرد؛ دونالد ترامپ هم اکنون با  چندین پرونده کیفری دست به گریبان است که در آنها اتهامات متعددی علیه او مطرح است.

منتقدان  ترامپ هشدار می دهند که او در حال توطئه چینی برای بازگشت به قدرت در مقام یک رهبر خودکامه است؛ با این حال وی همچنان از بخت بلندی برای بازگشت به کاخ سفید برخوردار است.

  بر اساس نتایج تازه ترین نظرسنجی ها، ترامپ با جلب آرا بیش از 50 درصد سوال شوندگان، با فاصله نسبت به دیگر رقبای جمهوری خواه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پیشتاز است.

  این می تواند بازگشتی قابل توجه برای رییس جمهوری باشد که تنها یک دوره در کاخ سفید دوام آورد و در انتخابات سه سال پیش مغلوب و تحقیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ترامپ به کاخ سفید ؟ / 4 دلیل برای احتمال پیروزی

بازگشت ترامپ به کاخ سفید ؟ / 4 دلیل برای احتمال پیروزی