مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-13اقتصادي

جزییاتی از لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور


به دنبال تصویب لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور از سوی هیأت دولت، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اهداف و جزییات دیگری از این طرح را تشریح کرد.

- به دنبال تصویب لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور از سوی هیأت دولت، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اهداف و جزییات دیگری از این طرح را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر شالبافیان درباره اهداف و دلایل لغو یک طرفه روادید با این کشورها، اظهار کرد: یکی از سیاست های کشورها در نشان دادن عزم جدی برای افزایش تبادلات خارجی، جذب سرمایه گذاران خارجی و همچنین جذب گردشگران بیش­تر، اتخاذ سیاست درهای باز از طریق تسهیل روادید برای شهروندان و تجار سایر کشورهاست.

یکی از شیوه های تسهیل روادید، موضوع لغو روادید یک طرفه با کشورهای منتخب است که می تواند به تحقق اهداف مدنظر کمک شایانی داشته باشد.

معاون گردشگری افزود: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موضوع لغو روادید یک طرفه با کشورهای منتخب همسایه، حوزه تمدنی، اسلامی و دارای اقتصاد نوظهور در دستور کار دولت قرار گرفت.

این اقدام در راستای تکالیف قانونی مشخص شده در سند تحول و انتظار دولت سیزدهم به وزارتخانه متبوع و همچنین در راستای رویکردهای دولت به منظور بهبود تعاملات و همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور

جزییاتی از لغو یک طرفه ویزای ایران با 33 کشور