مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-12سياسي

خواسته های هموطنان در دیدار با وزیر بهداشت مطرح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از متقاضیان ملاقات با وزیر بهداشت، روز سه شنبه 21 آذر 1402، در دیدار چهره به چهره با بهرام عین اللهی، - تعدادی از هموطنان در دیدار با وزیر بهداشت، خواسته ها و مشکلات خود را بازگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از متقاضیان ملاقات با وزیر بهداشت، روز سه شنبه 21 آذر 1402، در دیدار چهره به چهره با بهرام عین اللهی، مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند و وزیر بهداشت دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موارد مطروحه صادر کرد.

در این دیدار که در نمازخانه ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، 16 نفر با وزیر بهداشت دیدار کرده و مطالبات خود را مطرح کردند.

بنابر اعلام دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، از مجموع 120 تماس دریافتی به 67 مورد در همان تماس ها راهنمایی لازم ارائه و برای بیش از 16 نفر از متقاضیان نیز وقت ملاقات حضوری با وزیر بهداشت در نظر گرفته شد.

مطالبات مطروحه در حیطه های مرکز خدمات پشتیبانی، سلامت محیط و کار، معاونت درمان، معاونت توسعه، بیمه سلامت، معاونت بهداشت، معاونت آموزشی، سازمان غذا و دارو، هیأت امنای صرفه جویی ارزی و سازمان اورژانس بود که وزیر بهداشت، دستورات لازم را برای رسیدگی به این مطالبات صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های هموطنان در دیدار با وزیر بهداشت مطرح شد

خواسته های هموطنان در دیدار با وزیر بهداشت مطرح شد