مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-29اجتماعي

آغاز بررسی فایل های صحیح خوانی نماز دانش آموزان توسط امامان جماعت مدارس


مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از آغاز فرآیند بررسی فایل های صحیح خوانی نماز دانش آموزان از سوی امامان جماعت روحانی مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل باقری در این باره گفت: کنشگران این فرایند، مدیران مدارس و امامان جماعت روحانی مدارس هستند.

روحانیونی که توسط مدیران مدارس به عنوان امام جماعت روحانی در سامانه سیدا تعریف شده اند، می توانند با کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور وارد صفحه کاربری خود در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی به آدرس https://parvareshi.

medu.

ir:85/home/Login شده و با کلیک روی گزینه صحیح خوانی نماز از بخش صحیح خوانی (دانش آموزان) اسم دانش آموزانی که صحیح خوانی نماز ارسال کردند را مشاهده کنند.

وی افزود: این افراد می توانند با کلیک روی اسم دانش آموز، گزینه فعالیت و فایل و امتیاز را انتخاب و فایل صوتی صحیح خوانی دانش آموزان را گوش کنند و با انتخاب گزینه ارزیابی به صحت قرائت نماز دانش آموز بازخورد دهند.

باقری اضافه کرد: این افراد همچنین می توانند، بازخورد کیفیت قرائت نماز را در قالب یک فایل صوتی ضبط و ارسال کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، به گفته مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کیفیت فعالیت امام جماعت در زمینه بررسی و داوری فایل های صحیح خوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی فایل های صحیح خوانی نماز دانش آموزان توسط امامان جماعت مدارس

آغاز بررسی فایل های صحیح خوانی نماز دانش آموزان توسط امامان جماعت مدارس