مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-01سياسي

آخرین وضعیت حمید نوری در زندان سوئد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عطیه نوری، فرزند حمید نوری که بیش از چهار سال است در زندان سوئد به سر می برد در صفحه خود در توییتر نوشت: - فرزند حمید نوری در توییتر نوشت:دقیقا 24 روز از آخرین جلسه دادگاه میگذره و از اون روز تا حالا ارتباطمون با پدرم قطع شده و هیچ خبری ازش نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عطیه نوری، فرزند حمید نوری که بیش از چهار سال است در زندان سوئد به سر می برد در صفحه خود در توییتر نوشت: دقیقا 24 روز از آخرین جلسه دادگاه میگذره و از اون روز تا حالا ارتباطمون با پدرم قطع شده و هیچ خبری ازش نداریم.

دقت کنین بر اساس حکم قاضی پدرم هیچ محدودیتی نداره و باید بتونه به راحتی با خانواده اش در تماس باشه، اما در عمل کاملا متناقض هستند.

این حقوق بشر به سبک سوئدی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمید نوری بر اساس ادعا های متناقض اعضای گروهک تروریستی منافقین از روز 18 آبان سال 98 در هنگام ورود به فرودگاه استکهلم از سوی پلیس سوئد بازداشت شده و پس از برگزاری بیش از 90 جلسه دادگاه، او به حبس ابد از سوی دستگاه قضا سوئد محکوم شد.

   دادگاه تجدیدنظرحمید نوری روز چهارشنبه 17 ابان ماه 1402 مصادف با هشتم نوامبر 2023 به پایان رسید و به زودی حکم نهایی برای او صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حمید نوری در زندان سوئد

آخرین وضعیت حمید نوری در زندان سوئد