مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-19سياسي

قالیباف: تشکیل دولت فلسطینی به پایتختی قدس راه حل صلح پایدار در منطقه است


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به شانزدهمین نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO PA) تاکید کرد، ایران معتقد است امنیت دسته جمعی بدون مداخله بازیگران فرامنطقه ای و با تکیه بر توان و ظرفیت موثر کشورهای منطقه حاصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به شانزدهمین نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO PA) که با عنوان حمایت از مردم غزه و لزوم آتش بس فوری در فلسطین در مسکو تشکیل شد تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران معتقد است، امنیت دسته جمعی بدون مداخله بازیگران فرامنطقه ای و با تکیه بر توان و ظرفیت موثر کشورهای منطقه راه حلی در جهت حل مشکلات و بحران ها و تامین کننده منافع آن ها خواهد بود.

این پیام را کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این نشست که روز سه شنبه با حضور رییس دومای دولتی روسیه و روسای مجالس قزاقستان، بلاروس، تاجیکستان و بلاروس و سفیران برخی کشورها در مسکو برگزار شد، قرائت کرد.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم رؤسای محترم هیأت های نمایندگی مجالس خانم ها و آقایان در ابتدا مایلم مراتب خرسندی خود را از اینکه فرصت گفتگو با شرکت کنندگان محترم در نشست پارلمانی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تشکیل دولت فلسطینی به پایتختی قدس راه حل صلح پایدار در منطقه است

قالیباف: تشکیل دولت فلسطینی به پایتختی قدس راه حل صلح پایدار در منطقه است