مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-04اقتصادي

توزیع یخچالی مرغ گرم در 5 نقطه همدان


سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع یخچالی مرغ گرم در پنج نقطه شهر همدان خبر داد و گفت: روزانه بیش از 130 تن مرغ در استان همدان کشتار می شود این درحالیست که نیاز روزانه استان 90 تن است.

- ایسنا/همدان سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع یخچالی مرغ گرم در پنج نقطه شهر همدان خبر داد و گفت: روزانه بیش از 130 تن مرغ در استان همدان کشتار می شود این درحالیست که نیاز روزانه استان 90 تن است.

مرتضی ترکمان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ در همدان 79 هزار و 500 تومان بود اما با توجه به اینکه قیمت مرغ در استان های دیگر بالاتر بوده برای جلوگیری از خروج غیرقانونی مرغ از استان تصمیم گرفته شد مقدار جزیی این قیمت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در همدان 85 هزار تومان است، تصریح کرد: به هیچ وجه کمبودی در میزان مرغ در استان همدان وجود ندارد و حتی بیش از نیاز استان تولید و به سایر استان ها نیز توزیع می شود.

ترکمان با اشاره به توزیع مرغ در سطح شهرهمدان، خاطرنشان کرد: علاوه بر فروش مرغ در واحدهای صنفی، توزیع مرغ به وسیله خودروهای یخچال دار در پنج نقطه شهر همدان آغاز شده و از فردا نیز در فروشگاه های جهادکشاورزی، تعاون روستایی و فرهنگ توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یخچالی مرغ گرم در 5 نقطه همدان

توزیع یخچالی مرغ گرم در 5 نقطه همدان