مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-05سياسي

امروز 14 آذر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام «طرح شهید زین الدین»


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به جذب 80 نفر نیروی متخصص در قالب «طرح شهید زین الدین» در دستگاه های دولتی استان، گفت: زمان ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا امروز 14 آذر تمدید شده است.

- امروز 14 آذر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام طرح شهید زین الدین ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به جذب 80 نفر نیروی متخصص در قالب طرح شهید زین الدین در دستگاه های دولتی استان، گفت: زمان ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون تا امروز 14 آذر تمدید شده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، کاظم دبیر با اشاره به اجرای طرح شهید زین الدین برای نخستین بار با هدف جذب نیروی متخصص، کارآمد و انقلابی، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز استخدام 80 نفر از طریق آزمون استانی کسب شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.

ir و کسب اطلاعات بیش تر، ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه برای کارهای تخصصی در اداره های استان اردبیل به جذب افراد نخبه و کارآمد نیاز داریم و اجرای این طرح فرصت مناسبی برای این کار است، افزود: زمان ثبت نام داوطلبان در این آزمون تا پایان روز سه شنبه 14 آذر 1402 تمدید شده است و امیدواریم با برگزاری این آزمون بتوانیم نیروهای مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز 14 آذر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام «طرح شهید زین الدین»

امروز 14 آذر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام «طرح شهید زین الدین»