مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-11سياسي

دشمن با تمام توان علیه انتخابات مجلس هجمه وارد می کند


فرماندار همدان با اشاره به هجمه وسیع دشمنان علیه انتخابات پیش رو گفت: جهاد تبیین و دعوت به مشارکت مردم با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در جلسه آموزشی هیئت های اجرایی حوزه های انتخابیه همدان و فامنین در سالن فرمانداری با بیان اینکه امسال مهم ترین رویداد سیاسی سال یعنی انتخابات را پیش رو داریم، اظهار داشت: تاکنون هیئت های اجرایی و نظارت براساس قانون عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات این دوره گفت: هیچ انتخاباتی به این وسعت مورد هجمه دشمنان نبوده و این مهم می طلبد جهاد تبیین و دعوت به مشارکت با جدیت پیگیری شود.

فرماندار همدان با انتقاد از برخی سیاه نمایی ها از تریبون های رسمی گفت: شما که می دانید این دولت در چه شرایط سختی زمان امور را به دست گرفت و عمده بدنه اجرایی دولت افراد دلسوز و انقلابی هستند، پس چرا حق و باطل را با هم می آمیزید و سبب نامیدی مردم می شوید.

وی با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: مشارکت مردم در انتخابات برای جمهوری اسلامی ژست سیاسی نیست بلکه مراجعه به آرا و نظرات مردم از اصول مهم و اعتقاد نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تمام توان علیه انتخابات مجلس هجمه وارد می کند

دشمن با تمام توان علیه انتخابات مجلس هجمه وارد می کند