مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-15اجتماعي

سطح جاده در گردنه خماری و دشت اسدآباد لغزنده است/


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: بارش برف در گردنه خماری و دشت اسدآباد موجب لغزندگی سطح جاده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: بارش برف در گردنه خماری و دشت اسدآباد موجب لغزندگی سطح جاده شده است.

علی اصغر کرباسی، در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف گفت: بارش برف در محور تربت حیدریه به مشهد از ساعات اولیه امروز جمعه 24 آذرماه آغاز و با توجه به آمادگی نیروهای راهداری بلافاصله عملیات برف روبی شروع شد.

وی افزود: عملیات برف روبی به طول 50 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت انجام شده است و در این مدت 50 تن شن و نمک در مسیر پخش شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه با بیان اینکه عوامل راهداری با آمادگی کامل در مسیر برای خدمت رسانی حضور دارند، عنوان کرد: به دلیل بارش برف در گردنه خماری و دشت اسدآباد در بخش رخ شاهد لغزندگی سطح جاده هستیم.

وی در همین خصوص به همه مسافرین عزیز توصیه نمود؛ علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی، نسبت به معاینه فنی خودرو اقدام و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و با احتیاط کامل در جاده ها تردد نمایند.

کرباسی در خصوص امدادرسانی و اسکان اضطراری گفت: خوشبختانه در این خصوص اتفاق خاصی رخ نداده است و در حال حاضر همه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح جاده در گردنه خماری و دشت اسدآباد لغزنده است/

سطح جاده در گردنه خماری و دشت اسدآباد لغزنده است/