مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-30سياسي

تقدیر از مدیران و کارکنان 30 دستگاه اجرایی برتر خراسان جنوبی


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: با حضور در ادارات و طی دیدارهای جداگانه از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان که در جشنواره شهید رجایی رتبه های برتر را کسب کردند، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: با حضور در ادارات و طی دیدارهای جداگانه از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان که در جشنواره شهید رجایی رتبه های برتر را کسب کردند، تقدیر شد.

ناصر ناصری در تشریح این خبر گفت: از تعداد 54 دستگاه اجرایی که در ارزیابی عملکرد استان در سال 1401 مشارکت داشتند، حدود 30 دستگاه حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: در دیدارهایی که صورت گرفت، درخصوص فرآیند انتخاب و نقاط قوت و ضعف دستگاه ها گفت و گو شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان در سطح ملی حائز رتبه هستند و عملکرد مطلوبی دارند، ادامه داد: کلیدی ترین راهبرد در نظام اداری، ارزیابی عملکرد دستگاه هاست که موجب رشد و توسعه می شود و با ارزیابی عملکرد دستگاه ها می توانیم اقدامات برجسته را الگوسازی کنیم.

حمید جهانشاهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی هم گفت: چارچوب شاخص های عمومی دستگاه ها در سال جاری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مدیران و کارکنان 30 دستگاه اجرایی برتر خراسان جنوبی

تقدیر از مدیران و کارکنان 30 دستگاه اجرایی برتر خراسان جنوبی