مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-13اقتصادي

ثبت بیش از 11 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین


امسال بیش از 11 میلیون و 352 هزار دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کردند که میانگین تردد روزانه در برخی محورها یک میلیون و 500 هزار دستگاه نیز گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راه و دستگاه های امدادی از روز گذشته آغاز شده و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد و همه اقدامات برای کاهش سوانح ترافیکی و تردد ایمن شهروندان صورت می گیرد.

وی افزود: علیرغم افزایش 4.

6 درصدی تردد در جاده های استان قزوین شاهد کاهش سوانح در محورهای مواصلاتی استان هستیم و در نیمه اول امسال در ردیف دومین استان شاخص کشور در کاهش سوانح بودیم.

رییس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در فصل زمستان تعداد 45 گشت پلیس راه در جاده ها مستقر هستند و رفتار ترافیکی رانندگان را کنترل می کنند.

این فرمانده انتظامی گفت: در هفت ماهه امسال شاهد کاهش 12 درصدی تلفات جاده ای بودیم و تعداد مجروحان نیز 32 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: امسال بیش از 11 میلیون و 352 هزار دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کردند که میانگین تردد روزانه در برخی محورها یک میلیون و 500 هزار دستگاه نیز گزارش شده است.

ذاکری منش تصریح کرد: با شناسایی نقاط حادثه خیر، برفگیر، گردنه ها تلاش شده با استقرار نیروهای پلیس و امدادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 11 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین

ثبت بیش از 11 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین