مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-02اجتماعي

افزایش آلاینده ها تا اواسط هفته و بارندگی در پایان هفته


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا سه شنبه آسمان استان صاف و آفتابی است و در اواسط روز کمی ابری و وزش باد ملایم را می توانیم انتظار داشته باشیم.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا سه شنبه آسمان استان صاف و آفتابی است و در اواسط روز کمی ابری و وزش باد ملایم را می توانیم انتظار داشته باشیم.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان همدان طی هفته جاری، ادامه داد: ضمن اینکه هوای نسبتاً سرد صبحگاهی را می توانیم طی هفته جاری کماکان پیش رو داشته باشم همچنان که این روند افزایشی خواهد بود.

زاهدی با اشاره به اینکه امروز کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان منفی 4 و 16 درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: سردترین نقطه استان، شهرستان بهار با منفی 5 درجه سلسیوس گزارش شده و بیشترین دما از ایستگاه های ملایر، نهاوند و فامنین با 17 درجه سلسیوس ثبت شده است.

وی مطرح کرد: با توجه به پایداری نسبی هوا، انتظار تجمع و افزایش آلاینده های صنعتی به ویژه در محیط های شهری و صنعتی طی ساعاتی از روز کم و بیش تا اواسط هفته را می توانیم داشته باشیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: نیمه دوم هفته، رفته رفته انتظار ابرناکی ها را خواهیم داشت چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلاینده ها تا اواسط هفته و بارندگی در پایان هفته

افزایش آلاینده ها تا اواسط هفته و بارندگی در پایان هفته