مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-10سياسي

افزایش دو درصدی دانشجو در دانشگاه بیرجند


علی رغم اینکه در بسیاری از دانشگاه ها شاهد کاهش اقبال دانشجویان بوده ایم اما در دانشگاه بیرجند تعداد دانشجویان افزایش 2 درصدی داشته که این امر نشان از جایگاه علمی این مجموعه است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه بیرجند گفت: علی رغم اینکه در بسیاری از دانشگاه ها شاهد کاهش اقبال دانشجویان بوده ایم اما در دانشگاه بیرجند تعداد دانشجویان افزایش 2 درصدی داشته که این امر نشان از جایگاه علمی این مجموعه است.

احمد لامعی، امروز یکشنبه، 19 آذر در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری دانشجویان خراسان جنوبی در محل دانشگاه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید در دانشگاه ها در کنار مباحث علمی به عرصه های فرهنگی و دینی نیز توجه ویژه صورت گیرد.

وی دانشگاه ها را محیطی پویا دانست و تصریح کرد: دوستداران نظام و انقلاب به این محیط نگاه امیدوارانه دارند و دانشجو به عنوان سه قشری محسوب شده که در جامعه نفوذ قوی دارند.

رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به روز دانشجو گفت: روز استکبار ستیزی نماد مقابله و آرمان خواهی دانشجویان ایرانی بوده و امسال در دانشگاه بیرجند برنامه های متنوعی از جمله نشست سخنگوی دولت با دانشجویان برگزار شد و مطالبات دانشجویان بیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو درصدی دانشجو در دانشگاه بیرجند

افزایش دو درصدی دانشجو در دانشگاه بیرجند