مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-28اقتصادي

تشکیل کارگروه مشترک اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی/ ضرورت آموزش و تجهیز اصناف


رییس اتاق اصناف ایران بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک بین اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و همچنین ضرورت آموزش واحدهای صنفی از سوی سازمان امور مالیاتی در راستای اثربخشی و تسهیل اجرای این قانون تاکید کرد.

- رییس اتاق اصناف ایران بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک بین اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و همچنین ضرورت آموزش واحدهای صنفی از سوی سازمان امور مالیاتی در راستای اثربخشی و تسهیل اجرای این قانون تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صفایی در نشست بررسی اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان اظهار کرد: دولت نگاه خاصی به حوزه مالیاتی دارد و بخش مهمی از بودجه دولت بر اساس اخذ مالیات بسته شده است.

سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان بخشی از دولت و اتاق اصناف ایران نیز به عنوان نماینده اصناف و مردم دو مجموعه ای هستند که در کنار هم می توانند به اقتصاد و امنیت کشور به خصوص در شرایط فعلی کمک کنند.

رییس اتاق اصناف ایران درباره اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: در اتاق اصناف ایران از این قانون دفاع می کنیم، اما نکات و ملاحظاتی در اجرای این قانون مطرح است که باید در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی/ ضرورت آموزش و تجهیز اصناف

تشکیل کارگروه مشترک اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی/ ضرورت آموزش و تجهیز اصناف