مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-30سياسي

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم از کارهای صوری پرهیز دارد


امام جمعه قم ضمن تقدیر از تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم گفت: دولت آیت الله رییسی از کارهای شکلی و صوری پرهیز دارد و به دنبال اولویت ها است و اگر هرکسی در هر جایی که وابسته به دولت است با این روحیه کار کند کارها خوب پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار داوود منظور رییس سازمان برنامه وبودجه که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) بر لزوم الگوگیری از سیره و روش ایشان تأکید و اظهار کرد: باید با مطالعه زندگی فردی و اجتماعی اهل بیت(ع)، از آموزه های ایشان برای امروز خود بهره برداری کنیم.

 وی معرفت نسبت به اهل بیت(ع) را مقدمه عملکرد صحیح دانست و گفت: تلاش به موقع حضرت زهرا (س) و وصیت ایشان نسبت به محل دفنشان و اقدامات دیگری که انجام دادند نشان می دهد که ما برابر پدیده ها، اشخاص و اقتضائات مختلف باید چگونه رفتار کنیم و هر موقعیتی اقتضای خاص خود را دارد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه فرصت ها به سرعت از دست می روند و باید با کار و تلاش جهادی از این فرصت ها استفاده کرد، افزود: دولت آیت الله رییسی از کارهای شکلی و صوری پرهیز دارد و به دنبال اولویت ها است و اگر هرکسی در هر جایی که وابسته به دولت است با این روحیه کار کند کارها خوب پیش می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم از کارهای صوری پرهیز دارد

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم از کارهای صوری پرهیز دارد