مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-13سياسي

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قم امضا شد


استانداری قم و جهاددانشگاهی کشور در راستای ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری و توسعه استان و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف، - ایسنا/قم استانداری قم و جهاددانشگاهی کشور در راستای ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری و توسعه استان و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی و سید محمد آقامیری، استاندار قم طی جلسه ای که شامگاه 21 آذرماه برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان این دو نهاد را امضا کردند.

موضوع این تفاهم نامه استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، سلامت، کارآفرینی و خدمات فنی و تخصصی، در راستای تحول دانش بنیان و پیشرفت استان قم و طرح ها و برنامه های تحولی تأمین کننده منافع ملی و استانی است.

از جمله زمینه های همکاری مشترک که در این تفاهم نامه مدنظر قرارگرفته است؛ همکاری در زمینه رفع مسائل و چالش های استان قم در زمینه انجام پژوهش های کاربردی، توسعه فناوری انرژی های نو و تجدید ذیر استان، گسترش و تجهیز مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری استان، هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قم امضا شد

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قم امضا شد