مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-19بين الملل

هشدار جدی نماینده دموکرات به جو بایدن


نماینده دموکرات ایالت مینه سوتای آمریکا به جو بایدن هشدار داد که در صورت نادیده گرفتن رای دهندگان جوان و مسلمانان، در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با مشکل مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلهان عمر در جریان اظهاراتی به رییس جمهور آمریکا هشدار داده است که انتخاب مجددش در رقابت های ریاست جمهوری سال آینده با نادیده گرفتن خواسته های جوانان و مسلمانان دل شکسته به مشکل خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز ،این نماینده دموکرات زن عضو گروه اسکواد شخصا به جو بایدن هشدار داد که اگر می خواهد در انتخابات مجدد ریاست جمهوری سال 2024 پیروز شود، باید به نگرانی های رای دهندگان مسلمان در آمریکا گوش کند.

عمر در مصاحبه با سی بی اس نیوز مینه سوتا، این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که از وی در مورد کمپینی که از سوی مسلمانان در تعدادی از ایالت ها از جمله مینه سوتا برای ترویج اقداماتی جهت عدم حمایت از بایدن و ترک کردنش در انتخابات سال آینده راه اندازی شده، سوال پرسیده شد.

جنبش اعتراضی مذکور در واکنش به نحوه مدیریت بایدن در جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس و حمایت های گسترده وی از این رژیم شکل گرفته است.

در حالی که بسیاری از نمایندگان پیشروی دموکرات از جمله خود ایلهان عمر و دیگر اعضای گروه موسوم به اسکواد در کنگره نیز خواستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی نماینده دموکرات به جو بایدن

هشدار جدی نماینده دموکرات به جو بایدن