مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-01سياسي

طوفان الاقصی ملت ها را بیدار می کند


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بعد از این عملیات، مردم اروپا و آمریکا علیه دولتمردان خود به میدان آمدند،گفت: طوفان الاقصی ملت ها را بیدار و زمینه تقابل بین مردم و دولت ها در اروپا و آمریکا را فراهم کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بعد از این عملیات، مردم اروپا و آمریکا علیه دولتمردان خود به میدان آمدند،گفت: طوفان الاقصی ملت ها را بیدار و زمینه تقابل بین مردم و دولت ها در اروپا و آمریکا را فراهم کرد.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز، 10 آذر در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع المهدی (عج) با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس در سال 1316 که روز مجلس نام دارد، افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های قدرتمندان جهان بایستد و مصالح ملت و کشور را مدنظر قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های شهید مدرس این بود که هیچ عامل فریبنده ای، ارعاب، تهدید و ترس در او اثری نداشت و حتی زمانی که فضای سیاسی علیه او بود به تنهایی در میدان ایستاد.

خطیب جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه سیره شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس قرار گیرد، گفت: نمایندگان را می توانیم از شعارهایشان بشناسیم که آیا دغدغه اسلام دارند؟ او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی ملت ها را بیدار می کند

طوفان الاقصی ملت ها را بیدار می کند