مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-12سياسي

توانگر: دولت واردات و تولید خودروهای برقی و هیبریدی را ابلاغ کند


دولت هر چه سریع تر نسبت به ابلاغ واردات و تولید خودروهای برقی و هیبریدی اقدام کند تا به موجب آن بتوانیم از آلودگی هوا و یارانه پنهان بنزین بکاهیم.

- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت هر چه سریع تر نسبت به ابلاغ واردات و تولید خودروهای برقی و هیبریدی اقدام کند تا به موجب آن بتوانیم از آلودگی هوا و یارانه پنهان بنزین بکاهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه ایکس خود نوشت: امیدوارم دولت با توجه به مصوبه آزادی واردات لوازم خانگی کم مصرف، سریع تر اقدام به ابلاغ واردات و تولید خودروهای برقی و هیبریدی کند که به موجب آن بتوانیم از آلودگی هوا و یارانه پنهان بنزین بکاهیم و با طرح های تشویقی باعث جلوگیری از ورود و تولید خودروهای پرمصرف منسوخ شویم.

امروز (سه شنبه) محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در بخشنامه ای خطاب به وزارتخانه های نیرو، کشور، راه، صنعت، آموزش و پرورش، نفت و سازمان ملی استاندارد، اعلام کرد: واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز مشمول مقررات و اجرای اجباری استاندارد معیار مصرف و برچسب انرژی، فقط با دو رتبه برتر انرژی و بر اساس آخرین ویرایش استاندارد ملی معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی بر برقی خانگی و گازسوز مشمول مقررات اجرای اجباری، مجاز بوده و باید از واردات تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانگر: دولت واردات و تولید خودروهای برقی و هیبریدی را ابلاغ کند

توانگر: دولت واردات و تولید خودروهای برقی و هیبریدی را ابلاغ کند