مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-06اقتصادي

وام ازدواج برای زوج های زیر 50 سال پیش بینی شده


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: وام ازدواج برای زوج های زیر 50 سال پیش بینی شده و پرداخت آن به سالمندان و افراد بالای این رنج سنی، تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وحید یامین پور روز چهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار سامانه همراه برای آموزش و مشاوره ازدواج افزود: اکنون این سامانه هم از طریق سامانه دولت و هم سایت وزارت ورزش و جوانان در دسترس است و متقاضیان می توانند از آن استفاده کنند.

وی یادآور شد: پیش از این، همه آمار و عملکردها در زمینه نوبت گیری، مراجعه و نظرسنجی به صورت مکتوب، تلفنی یا شفاهی اعلام می شد و چندان امکان راستی آزمایی آن وجود نداشت چون ارقام بسیار بالا بود، این سامانه اکنون این امکان را فراهم می کند که بدانیم در لحظه کدام کارگاه در حال برگزاری است، تصویر و گزارش تصویری کارگاه را داریم و تعداد شرکت کنندگان و نظر سنجی از آنها نسبت به محتوای کارگاه را در دست خواهیم داشت.

یامین پور گفت: جوانان می توانند با مراجعه به این سامانه برای جلسات مشاوره ازدواج نوبت گیری، نظر خود را نسبت به کارگاه ثبت و بهترین و نزدیک ترین مرکز مشاوره به منزل خود را پیدا کنند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه محتوای آموزشی و مشاوره ای بر روی سامانه بارگزاری و آرشیو می شود، گفت: دسترسی به همه این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام ازدواج برای زوج های زیر 50 سال پیش بینی شده

وام ازدواج برای زوج های زیر 50 سال پیش بینی شده