مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-24اقتصادي

مشکلی بابت تامین آرد نانوایی های پردیس وجود ندارد


با توجه به هوشمند شدن سامانه خرید نان، واحدها باید از طریق این دستگاه ها نان را با کارت معتبر به خریداران عرضه کنند، در غیر اینصورت سهمیه واحدها کاهش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، نشست هم اندیشی روسا و هیات رییسه اتاق اصناف و اعضای هیات مدیره اتحادیه های صنفی با فرماندار پردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار و موضوعات مختلفی مانند سهمیه آرد، افزایش تعداد مشاوران املاک،  فعالیت اتباع در واحدها صنفی، مشکلات موجود در فعالیت وانت بارها، دست فروشان، سدمعبر این افراد در شهرستان پردیس مطرح شد.

مشکلی بابت اختصاص سهمیه آرد در پردیس نداریم محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این نشست در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص مصوبات و موارد مطرح شده در این نشست، اظهار کرد: موضوع عرضه نان در شهرستان بررسی شد که خوشبختانه از نظر تامین سهمیه آرد مشکلی نداریم اما در خصوص میزان سهیمیه واحدهای نانوایی شهرستان مشکلاتی وجود داشت که پیگیری هایی برای افزایش این سهیمه ها درحال انجام است.

فرماندار پردیس گفت: با توجه به هوشمند شدن سامانه خرید نان واحدها میبایست از طریق این دستگاه ها نان را با کارت معتبر به خریداران عرضه کنند و در غیر اینصورت سهمیه واحدها کاهش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی بابت تامین آرد نانوایی های پردیس وجود ندارد

مشکلی بابت تامین آرد نانوایی های پردیس وجود ندارد