مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-16اقتصادي

کمک 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت داورزن


سرپرست شبکه بهداشت و درمان داورزن گفت: طی ده ماه اخیر خیرین 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت تأمین و تکمیل تجهیزات به حوزه سلامت داورزن کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سید مجید حسینی هوشیار اظهار کرد: بدون تردید حمایت ها و همراهی های خیرین سلامت نقش بسزایی در دستیابی به اهداف حوزه سلامت دارد که امیدواریم این کمک ها ادامه دار باشد.

وی افزود: با حمایت های خیرین سلامت مرکز صدخرو و خانه های بهداشت داورزن در سال جاری یک دستگاه الکتروشوک به ارزش یک میلیارد و 580 میلیون ریال، یک دستگاه نوار قلب به ارزش ریالی 280 میلیون ریال و یک عدد ویلچر به ارزش 100 میلیون ریال به حوزه سلامت اهداء شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان داورزن ادامه داد:همچنین اهداء یک عدد آبسردکن، اهدای دو عدد آمبوبگ و مانومتر کپسول اکسیژن، اهدای چند ستگاه فشار خون معمولی، دیجیتالی و پالس اکسیمتر، اهدای مانیتور و .

از دیگر کمک های خیرین به حوزه سلامت شهرستان داورزن می باشد.

حسینی هوشیار در ادامه به اجرای پویش ملی فشارخون و دیابت در سطح دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح تمامی جمعیت بالای 18 سال با مراجعه به مراکز و خانه های بهداشت به لحاظ دیابت و فشار خون توسط پزشک مورد معاینه قرار می گیرند که در صورت ابتلاء جهت دریافت خدمات تخصصی تر به سطح درجه 2 (بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت داورزن

کمک 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت داورزن